Den här sidan använder så kallade cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda sidan accepterar du att cookies används - Läs mer - Göm

FAQ - vanliga frågor

Beställningsfrågor

Hur beställer jag?

Klicka på flikarna "Herr" eller "Dam". Välj sedan underkategori. Lägg produkter i kassan genom att klicka på "Till Kassan", godkänn ordern och slutför köpet.

Tillkommer det några avgifter när jag handlar på topeco.se?

Frakt på 49 kr tillkommer på order under 399kr, annars tillkommer inga extra avgifter.

Kan jag avbeställa min beställning?

Nej, när du betalat och bekräftat köpet skickas ordern direkt för behandling.

Kan jag komplettera min beställning?

Nej, när du betalat och bekräftat köpet skickas ordern direkt för behandling. Topeco.se levererar fraktfritt över 399kr så om du vill beställa mer kan du göra en beställning till.

Kan jag beställa från topeco.se utanför Sverige?

Nej, för närvarande är det endast möjligt att beställa inom Sverige.

Betalningsfrågor

Hur betalar jag?

Välj betalsätt i kassan, godkänn betalningsvillkoren och klicka på "Slutför köp". Köpet genomförs och du får en orderbekräftelse.

Är det säker att betala med kort?

Ja, betalning till topeco.se går via Klarna. Alla kortbetalningar sker över en krypterad och garanterat säker anslutning (https).

Leveransfrågor

Hur lång leveranstid har Topeco?

Snabbt och enkel leverans våra paket inom 1–3 dagar med Postnord.

Vad kostar frakten?

Det är alltid fraktfritt över 399kr

Vad händer med paket som inte löses ut?

Löser du inte ut ditt paket under angiven tid skickas det tillbaka till Topeco och du debiteras 300:- i frakt- och administrativa avgifter.

Hur vet jag när min beställning är skickad?

En bekräftelse skickas ut via e-post eller smsavisering.

Hur gör jag en retur?

Vid retur, följ nedanstående steg: I din beställning medföljer en förbetald retursedel samt en retursedel (saknar du din fraktsedel? Vår kundservice kan hjälpa dig att ordna en ny)

1. Fyll i retursedeln som medföljer i paketet och lägg ner tillsammans med varorna du önskar returnera i emballaget du mottog dina varor i. Förslut väl.

2. Klistra fast den förbetalda returetiketten på utsidan av påsen/paketet och lämna in hos ditt närmaste postombud.